måndag 27 april 2015

Handelsbanken och Blodbanken

Och då var jag hemma från dagens äventyr! Hann inte göra ett inlägg innan jag stack men nu kommer jag tillbaka och ska fixa lite nice inlägg ;) Jag stack nämligen till banken med Nom-stuff för att fixa ett Mobilt BankId (så är det bara att deklarera) sen såg jag också att blodbilen stod ganska precis utanför och det är nämligen så att jag har lovat mig själv att så fort jag låg på rätt vikt (minst 50kg), var frisk och såg blodbilen så ska jag dit och börja skänka blod. Helt enkelt något jag länge velat göra så passade ju såklart på :) Var dock köer och blanketter som dödade ganska mycket tid men nu har jag gett 3 blod prover så kommer jag att få svar till nästa blodgivning, hoppas att allt är i sin ordning så att jag faktiskt får börja ge blod. Jag menar, en dag kanske du ligger på sjukhuset och behöver blod, så varför inte passa på att ge blod när du är frisk för att hjälpa andra som fatksitk behöver det?

Aja, i morse hann jag iallafall fota lite, det är ju såklart det viktigaste haha, men ska fota vidare :) Idag kör jag en osminkad look. Har bara markerat ögonbrynen en aning (de har faktiskt blivit både mörkare och tätare,yey!) så här har vi resultatet ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar