torsdag 2 april 2015

#TBT v 14


 Avslutar den här riktigt långa torsdagen med en klassisk TBT :) Mår fortfarande illa.. I morgon blir det väl bara ligga och sova och vila typ. Men det är lugnt, är ju min spa dag i morgon så blir massa härliga ansiktsmasker och att bara vila och bloggen kommer inte bli lidande ;) Får bara sänka ner tempot lite och vara lite snällare mot mig själv. Känns som ett bra avslut på dagen i vilket fall som helst, kikade tillbaka på lite bilder och hittade bilder från när jag bakade en tårta till min syster på 13 årsdagen haha. Blev ju faktiskt riktigt fina bilder. Blev en how to train your dragon tårta då det är Petras besatthet. Vad tycker ni ännu en gång? Har gjort allt, draken är en tårta i sig, 'berget' (som det ska vara haha), alla rosor har jag gjort i rabarber marsipan, stenarna och fiskarna och ja allt. ÄR fortfarande stolt och ibland måste man ju få skryta lite ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar