fredag 24 april 2015

Smink konsultationen

Yes och då var jag hemma efter att ha stressat hem till Nom-stuff efter smink konsultationen (är det den rätta termen haha?) I vilketfall som helst så fick vi prova på flera olika produkter, ansiktsvård/tvätt och även bas sminkprodukter (ex. fondation och rouge) Så jag kom hem med lenare händer än någonsin, en väldigt naturlig bas sminkning och 2 nya produkter ;) Med andra ord, en bra start på min galna fredag och en glad Gabbe.

Produkterna var från Mary Kay och tjejen som kom och visade och pratade om produkterna hette Sara Wesström (LÄNK), otroligt bra produkter och en otroligt trevlig tjej. Skönt att kunna skratta och skämta runt lite i kombination av att faktiskt kunna fråga seriösa frågor och få seriösa svar.

Kolla in hennes hemsida iallafall och kolla upp Mary Kay produkterna, om jag hade badat i pengar hade jag nog köpt allt om jag ska vara ärlig haha ;) Men nöjde mig med 2 super bra produkter som jag provade på plats, men mer om det senare, här är en liten bild bomb och nu måste jag återgå till att fixa mitt hår, AH! Galet galet galet..

PS. länk finns under bilderna samt på Sara Wesströms namn! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar