fredag 3 april 2015

Vad sägs som en bikini tävling?

God morgon

Det är morgon på långfredagen och jag ska köra en välbehövlig spadag :) Känner att min kropp verkligen behöver en dag av att koppla av och köra på ansiktsmask och härliga krämer för att ta hand om mig själv. Ska ta ett bad lite senare också :) Påtal om något annat, är det idag man ska säga Glad Påsk? Jag är så otroligt förvirrad över när man ska säga Glad Påsk under påsken. Är det något man säger varje dag (tors-Fre-Lör-Sön-Mån)? eller är det en specifik dag :/ Jag trodde det var lördag som va liksom den huvudsakliga påskdagen men Facebook statusarna förvirrar mig ;)

Ja men jag säger väl Glad Påsk då, så får jag väl säga det varjedag nu fram över till söndag ;) Men hörrni, på tal om något helt annat. Jag har ju ett galet craving efter Bikinis. och har räknat mina och ja lekt runt haha. Så kom det faktiskt påtal om att ha en bikini tävling :D Vad tror ni om det? Sitter och pysslar med det just nu. Vore inte det en bra tävling nu inför våren/ sommaren närmar sig, att man helt enkelt vinner en bikini :) Tänkte att det skulle bli en lite rolig tävling. Istället för 'gilla det här, kommentera det här, följ det här, dela det här' och ja allt sånt. Något i istid med en tävling som gissa svaret, hitta felet eller något haha. Äh vi får se, ska fundera vidare :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar