lördag 18 april 2015

Mini tävling!


God Morgon :)

Det är lördag morgon och jag tänkte starta med en liten random men rolig mini tävling. Det är helt enkelt så att jag har lagt upp en bild (ovan) och på bilden har jag 'gömt' 6 bokstäver. Tävlingen är enkel! hitta de 6 bokstäverna, sätt ihop bokstäverna till ett ord, skriv ordet i kommentarsfältet och få en länk :) Både till bloggen och / eller instagram om du har båda eller bara ena. Som sagt bara en liten rolig mini tävling nu på morgon kvisten ;) Den här tävlingen kommer också ske på instagram så kommentera gärna på båda ställena så ökar ju chansen. DOCK! tävlingen som jag kör här på bloggen får en liten hint, den hinten finns inte på instagram. Haha antingen är det här löjligt enkelt eller något men ville iallafall prova med något nytt så får vi se om jag höjer svårighetsgraden till nästagång men det här är iallafall lite av en test omgång ;) Så kolla på och gissa nu!

Påtal om något helt annat, igår slog jag rekord i blogg besökare här på min lilla blogg :) Vanligtvis ligger jag runt 100 strecket och ibland blir det något högre vid 200, någonting 300. Mitt rekord var tidigare en dag då jag fick 430 besökare (!) och ja för mig är det mycket ;) men igår slogs det rekordet och jag fick istället 518! mitt mål var 500 och jag lyckades, tack :D!

Nej nu ska jag ge katterna mat, vaknade verkligen precis och kände att jag var tvungen att slänga upp det här inlägget först bara hehe, men nu ska de få mat sen ska jag hoppa in i duschen och fixa iordning mig. Sen ska jag iväg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar