torsdag 9 april 2015

Klickat hem Calvin Klein


Hemma efter en hektisk morgon. Startade ju med att jag skyndade iväg för att möta upp Simon, vi har ju vår lilla rutin att träffas varje torsdag haha, så skyndade mig iväg innan hon började jobbet ;) Sen stack jag iväg till Sthlm och söta lilla Molly, fick skynda mig som en galning för att hon inte skulle kissa inne eller något sånt, stackarn! men jag hann faktiskt tidigare än jag trodde, trodde jag skulle bli riktigt sen men hann i tid så det är lugnt ;) Mitt tips. spring som en idiot!

Påtal om något helt annat, har länge funderat på att beställa Calvin Klein underkläder, tycker att sånna typer av underkläder är så otroligt snyggt och efter mycket om och men så klickade jag hem ett set med CK trosa och topp. Det ända som hindrade mig från att beställa de tidigare är för att jag verkligen ville ha det vita sättet, alt. det svarta men blev mer och mer intresserad av det gråa sättet och nu tycker jag till och med att det gråa sättet är snyggare :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar