torsdag 2 april 2015

God morgon ...not

God morgon

Not.. Magen är mycket värre och jag har mått illa hela natten. Idag blir garanterat en vilodag! Planen var ju att gymma och senare på kvällen, bio men gymmet får jag hoppa (märkte ju igår att kroppen sa till ganska rejält) bion beror helt på hur jag mår lite senare idag. Hoppas hoppas hoppas det blir bättre till det :/ Så bio sugen! Ah men nu är det bara att plocka fram en serie och sysselsätta sig själv liggande.

Lite tidigare idag kändes det bättre så sminkade mig lite lätt och slängde på mig kläder och fotade som vanligt. Men efter 10 min blev jag så illamående så tvätta bort sminket, på med mjukis kläderna och ner i sängen igen. Hopplöst.. Men hann ialllafall få till några bilder att lägga upp, yey!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar