fredag 17 april 2015

Sanningen om läpparna..

Sanningen om läpparna..

Igår mötte jag upp Simon och vi stack iväg till Stockholms Beauty Center på Drottninggatan. Jag hade självklart kameran full laddad och med ett tomt minneskort ;) Simon och jag följer nämligen med varandra när vi ska göra sånnahära saker. Ex. för några år sedan följde jag med Simon när hon skulle pierca sin navel, i år följde hon med mig när jag skulle pierca mig. Och den här gången bad Simon mig att följa med när hon skulle injektera filers i sina läppar. Med andra ord, svaret är nej. Jag har inte fixat läpparna som några har trott ;) Jag dokumenterade hela dagen och på plats bad hon som injekterade Simons läppar att fota och skicka bilder till henne efteråt, därmed de tydliga bilderna på sprutor och läppar både på Facebook, här på bloggen och Instagram.

Så nej jag har inte fixat läpparna, det är Simon som har gjort det och jag följde med och var moraliskt stöd och hennes egna fotograf. Såhär har vi lite flera bilder från gårdagen. Var en riktigt härlig dag och en riktigt bra klinik! Dom kändes seriösa och hon som hjälpte Simon var verkligen super trevlig och proffsig. :) Så om ni vill köra på filers, rekommenderar jag Stockholms Beauty Center, träffade Simon idag med en snabbis och läpparna ser verkligen jätte bra ut. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar