onsdag 22 april 2015

Tvätta dina sminkborstar

Bio dags :D! Nu efter en härlig dag med firande på egen hand med Beata (blev massor av gott ;)) så avslutar vi med ett gäng på 8 pers och bio, bästa avslutet på lill-lördagen. Speciellt eftersom det är alla 4 syskon + Nom-stuff och lite extra. Och vi ska alltså se premiären på Avengers! Super :) Jätte jätte taggad på filmen, får recensera den helt enkelt om hur den var, Nej men nu ska jag köpa snacks och gotta mig lite med Cola, i morgon får jag vara lite extra nyttig helt enkelt och kötta lite extra på gymmet och en god sallad ;)

Tidigare idag tvättade jag föresten mina sminkborstar, brukar ju göra det 2 ggr i veckan. Tänkte att det är något alla borde veta och göra för satan vad dålig hy man får om man inte tvättar dom och tänk hur mycket smuts du bara kletar runt i ansiktet med otvättade borstar när man faktiskt tänker efter? blä, rekommenderar det iallafall starkt, jag tar en klick schampo i handflatan och rör runt med borsten i cirkulära rörelser och sen samma sak fast under vatten. Super lätt och dödar bara 2 minuter av din dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar