onsdag 29 april 2015

Hejdå SF naglarna

Är fortfarande seg och tjock i halsen men det känns faktiskt lite bättre. Ska slänga på mig en halsduk bara, kom på att jag glömt den totalt (för mig brukar det göra en jätte stor skillnad till om jag blir frisk eller inte) *suck* på mig själv. Men det jag har absolut svårast för är att när jag är sjuk så ska man ju vara så stilla och försiktig som möjligt, vila vila och vila. Jag är helt hopplös när det kommer till att bara vila och inte göra någonting. Jag behöver sysselsättning, och jag är väldigt duktig på att sysselsätta mig själv med projekt, planering röra mig m.m. Så jag tänkte 'hur kan jag roa mig så stilla sittande som möjligt?' så jag bestämde mig för att fota mina SF naglar och börja om med nya fräscha naglar till Valborg som motivation till att bli frisk till morgondagen också ;)

Så såhär har vi lite tydligare bilder på mina SF naglar som jag använde till vårt lilla projekt som vi sysslade med igår, min syster och jag. ;) och inför Valborg bestämde jag att jag ville ha något fräscht, inte en eld på fingrarna liksom, utan bara fräscha och ljusa inslag men ändå med en ordentlig design. Lägger upp bilder på mina nya naglar senare, super nöjd :)!

1 kommentar: