fredag 17 april 2015

Present från The White One!




God morgon alla härliga människor. Härlig start va ;) vaknade med ett extra driv idag så idag ska jag passa på att köra på och inte slöa. Börjar med att jag ska fixa i ordning mig, vill ju se ut som en människa ;), och slänga på facet och lite kläder och sticka iväg till Simon. Vi ska ses en snabbis innan hennes jobb. Därefter ska jag hem, hämta ett paket och sticka vidare till posten och returera det. (fick nämligen ett paket jag inte beställt hemskickat.. *SUCK*) därefter ska jag köra på min spadag med ansiktsmasker och peeling. Sen blir det gymmet :)

Igår när jag kom hem från kliniken med Simon så kom jag ju hem till en liten överraskning, ett paket från TheWhiteOne :)! Super kul ju! Blev först lite orolig då jag inte beställt något och var rädd att behöva returera ännu ett paket.. bara massa onödigt jobb! Iallafall så öppnade jag det och hittade en iLash och en iBrow serums penna :D. Fick även en liten lapp från TheWhiteOne där det stod att det var en present. Super! Ska prova produkterna och återkomma ang. hur de funkar och göra en recension hade jag tänkt :) Tack så jätte mycket TheWhiteOne för produkterna!

Klicka in på bilderna eller här (LÄNK) för att komma till The White Ones hemsida. De säljer alltifrån protein pulver, tandblekning, body roller, Hair Fiber(!!) och serum :) (kan faktiskt starkt rekommendera deras tandblekning, har själv provat den och den är riktigt bra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar