måndag 13 april 2015

Passion For Fashion


God morgon :)! Kör stenhårt den här veckan, ska lägga upp veckans schema snart så förstår ni nog vad jag menar. Mycket viktigt som händer nu i veckan med start idag, ska nämligen iväg på ett kort men viktigt 'möte', information, nycklar m.m. Så idag ska jag göra ett ordentligt intryck och har rotat sönder garderoben efter en snygg men också proffsig outfit. Hittade mina fina pumps och randiga kostym byxor, hade helt glömt bort dom, super snyggt ju :)! Till det blir det min svarta kavaj, enkel vit topp och calvin klein på armen. Super nöjd med den här stilen och outfiten faktiskt. Känns väldigt modern och udda, classy och lite uppklätt men ändå vardagligt. Det är helt enkelt väldigt jag ;) Håll tummarna för mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar