måndag 20 april 2015

snacka om slöseri..

Hämtade ut 3 paket, de va såpass små så att de lätt kudne fått plats i postfacket.. *suck* det finns nämligen inget som stör mig så mycket som att hämta ut post av någon anledning haha, har alltid varit något som bara allmänt stör mig. Men men nu har jag iallafall fått dom så ska inte klaga ;) Då var det gjort och jag kan hoppa vidare i min lilla what 2 do list. Så nu ska jag faktiskt tvätta, har ett enormt berg med tvätt, alltid lika trevligt. Nej ska börja bestiga berget innan det tar över mitt rum. (y)

Har föresten börjat lägga märke till att jag fått mer och mer notiser via brev, alltså lappar i brevlådan istället för mail och sms som jag brukade få? Skumt.. speciellt med tanke på att jag iallafall föredrar sms/mail notiser mer pga flera anledningar, papper är jag så fruktansvärt duktig på att tappa bort, måste nog erkänna att jag har en dolt talang där ;), sen tycker jag också att det är så fruktansvärt onödigt att slösa massa papper på att skicka ut pappersbitar som man bara slänger 1 dag senare.. nej det bästa man kan säga i en sån här situation är nog *suck*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar