tisdag 31 december 2013

Veromoda rean

Ska kolla på en film från Netflix. Skaffade det för några veckor sen och det passar mig verkligen perfekt. Jag som är världens filmfanatiker och kollar film varje dag haha. Vi får se vad det blir för film nu ;)

Har ju som sagt varit sängliggande sen lördags natt och har inte ätit något sen dess då det bara 'lämnar kroppen'. Tror jag ska göra ett till försök att få i mig något litet, försökte igår kväll men gick inte så bra, men mår lite bättre nu så hoppas.

Men nog med det haha, sitter och tittar lite på veromodas rea, eftersom att jag inte kan gå runt i affärer direkt.. så får jag kolla online. har kollat lite snygga plagg. En skinnjacka i brunt, ett par jeans i kamo grönt och en kappa i mörkrött. Så ger man en outfit lite liv



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar