torsdag 5 december 2013

Skicka ett argt mail



Nu ska jag iväg till skolan snart, håller på med arkitektur så det kan nog bli rätt nice faktiskt. Bygger vår egen byggnad efter ett tema och vi har redan kommit på massor av idéer. Idag blir det bara att bygga helt enkelt.

Igår satt jag och flåtade och knöt till lite med små pyssel. Allt som behövs är ju lite läderband och pärlor, sen är det bara att köra på. Sama mönster runt hela och så är det klart. Bra tips på en julklapp föresten. Lägger upp med om det senare. Undrar vart mitt paket är föresten.. Tror jag ska maila och fråga, betalade ju för frakt mellan 3 och 5 dagar, nu hr det gått en vecka. Snacka om lurendrejeri.. Nej men nu ska jag skicka ett lite halv surt mail, sen sticker jag till bussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar