fredag 13 december 2013

Gokart igen!

Ska precis äta lite, när man förklarar hur ens kväll ser ut så låter allt så lätt. 'Jag ska bara ta en dusch, käka lite, sminka mig ….' Men när man väl gör det ska allt vara i sån stress! Gud, nu ska jag sticka om mindre än en timme men fortfarande inte fått i mig mat haha! Lyckat. Men är på g och får igång pulsen lite haha. Sitter iallafall på klädd i soffan och försöker andas lite. Precis snackat med Nom-stuff i telefon, dom är på g så allt verkar fine hittills.

I vilket fall som helst så snackade jag med mina brudar om vad vi ska göra den 19:onde för att fira jullov o skit. Tillsist kom vi fram till gokart! Haha jag klagar inte, gjorde deet på min födelsedag och det var så otroligt roligt så vi ska köra på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar