tisdag 17 december 2013

Sista packningen


Sitter med Nom-stuff och chillar i soffan. Precis packat in de sista paketen och sätt gårdagens avsnitt av PH. Sitter och kollar på dagens nu ;) Haha hatar verkligen reklam just nu, vill bara se vidare ju!

Nu verkar iallafall helgen färdig planerad, mycket samtal och mail hit och dit. Resten av veckan är rätt tydligt. I morgon är det en lektion och sen är det bara att sticka hem, verkar vara lite fika och lite små avslutning i klassen. Sen när jag är hemma ska jag nog passa på och fota mitt Nelly paket jag fick i helgen! Men varit kolsvart hela tiden så har liksom varit svårt att få några snygga bilder. Fick ett paket i monads också, love you Nelly! I helgens paket låg det två stickade tröjor och en bikini överdel. Och den jag fick i måndags innehöll 2 bikini underdelar. Brasilienare, sexigt och snyggt! På torsdag är det iallafall avslutning, ska kolla om jag och brudarna hittar på något då. Nej men ska kolla vidare på PH nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar