onsdag 11 december 2013

"Levande Mardröm"

Kör på en snygg topp i svart spets med öppet vid bröstkorgen. Nu har polon blivit inne igen så kör på en kombi mellan svart, spets och polo.


"Jag drömmer vanligtvis mycket mardrömmar men på senaste tiden har det varit ganska kraftiga mardrömmar och det är allt jag drömmer. Jag drömmer samma mardrömmar men hemskare och hemskare hela tiden. Och nu har det börjat på verka mig i vaket tillstånd också.. Jag vet inte.. Jag mår bara sämre och sämre psykiskt. Jag är rädd och vill komma ur den här mardrömmen som aldrig släpper mig. Mardrömmen som lever i mig. Jag är inte bara rädd. Jag är rädd för mig själv. Om jag kan göra sån skada i en dröm.. Varför kan jag inte göra det i verkligheten?"

Levande Mardröm

Verkar få lite ljus idag! Blir mer fotande om vi har tur, håller tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar