söndag 1 december 2013

Melles tröja

Jag har inte haft något internet sen i fredags då sladden till rutern gick sönder. Igår lyckades jag göra ett inlägg hos Nom-stuff och så funkade det inte där heller haha, hopplöst. Men lägger upp några inlägg nu istället. 

I lördags rockade jag min nya klänning med ett par svarta tights och stövletter. Otroligt god mat och mysigt umgänge. Nom-stuff var med för det andra året om jag inte har fel? I år var också Arwen med, min brorsas flickvän. Vi blev ett riktigt stort gäng på 9 pers. I vilket fall som helst så var det riktigt nice och senare så stack jag till en polare och tittade på film hela kvällen. The cabin in the woods. Skräck komedi. Lite väl flugig på slutet men det funkar när man kan snacka sönder den med någon haha. La min tröja på mattan som vanligt, Melle tog över den direkt. Haha hennes tröja. Mörkt ute så svårt tt få snygga bilder så det blir inge vidare kvalité. Men jag jobbar med vad jag har.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar