torsdag 5 december 2013

Liten men uppskattad julklapp

Vaknade runt 6 tiden och hade svårt att somna om. Drömde en mardröm så blev väl lite skakis antar jag. Nej men gick upp, tog en dusch och tvättade ansiktet som vanligt. Sminkade mig och slängde på mig lite kläder. Min dagliga rutin helt enkelt haha. Nu sitter jag vid datan med According to Jim på tv:n.
Gjorde en beställning tidigare föresten på Nelly, beställde ju lite kläder men gjorde också en beställning på en liten men uppskattad julklapp. En vanlig grej på önskelistan är ju present kort och pengar. Så varför inte ge det för? Lite trist att ge ett kuvert med pengar eller något men kör på ett roligt eller personligt present kort på favorit affären eller något sånt.

En enkel men uppskattad julklapp. Nellys pressent kort med över 800 olika varumärken med över 200 nya plagg om dagen. En perfekt present! Kan man ge till någon fashionholic man känner som en vän, syster, brorsa m.m. Sen laddar man bara på med hur mycket pengar det ska innehålla. Mellan 100 och 1000 tror jag att det är. Sen är det bara upp till var och ens budget och hur nära man är personen ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar