tisdag 3 december 2013

Beach Kollektion ideer


Jobbar på. Håller på med min sjätte kollektion och jobbar på med hemsidan. Ska sticka till skolan snart, har redovisning och sen ska jag arbeta vidare. Jag har kommit rätt långt nu faktiskt, bilderna är klara, inskannade och insatta i fotokollage på sidan. Ska dock göra en beach kollektion med bikinis, baddräkter och strandplagg. Tror jag kör en kollektion på 9 eller 12. Har valt ut några modeller så det är iallafall på rätt väg, går lite små segt dock. Nej men nu måste jag sticka, skriver när jag kommer hem från skolan.

Btw så har jag ett paket på väg! Har ett par stycken jag väntar på men just det här paketet kommer förhoppningsvis idag, håller tummarna, har beställt en baddräkt faktiskt så det blir riktigt nice. Fått någon kärlek för bodys och baddräkter vet inte varför haha men men. Det är ju snyggt så varför inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar