torsdag 26 december 2013

Rea jakt

God morgon

Precis tvättat håret och klätt på mig. Ska ut på lite rea jakt! Så har klätt mig ganska lätt för att kunna prova kläder utan problem, och utan att bli för varm haha. Jag har verkligen förberett mig. Har ett par dr. denim jeans i mörkblått som är lätta att ta av och på, väldigt bekväma och sköna så det inte blir jobbigt att gå runt hela dagen. Sen tog jag ett blått linne (bilden) med snygg skärning som är rätt tunt men stretchigt och skönt.

Ska i vilket fall som helst gå runt och kolla efter kläder främst, behöver lite snygga toppar ;) Haha eller ja, behöver vet jag inte men kan iallafall kolla om man hittar något snyggt. Kollar gärna efter någon klänning, skor och accessoarer, eftersom att det faktiskt är något jag behöver. Sen ska jag gå till makeupstore och köpa concealer och annat. Fått presentkort på h&m, Panduro och makeupstore så ska väl kolla runt lite extra där. Ska nog köpa presentpapper till nästa år på panduro haha! 

Men vi får se vad jag kommer hem med, bloggar är jag gått runt ett tag och börjat tröttna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar