lördag 14 december 2013

Påminnelse från posten.


Fick ett sms från posten igår om att ett paket från Nelly har kommit, hann inte hämta det igår då jag hade så bortom med allt, duscha, trycka i mig något, fixa i ordning mig och sen möta upp Nom-stuff och åka iväg till bion. Men idag vaknade jag upp sjuk, feber känslan i kroppen, illamående och yr, ont i kroppen.

Fick precis precis en till påminnelse om att det är fullt och paketet måste hämtas så snart som möjligt. Men min älskade Nom-stuff sa precis att han kan gå och hämta det åt mig nu när jag mår såhär dåligt. Min lilla älskling <3 

Idag blir en 'varm-chocklad-med-mackor-i-soffan-med-en-varm-filt-och-mys-film' dag. Nom-stuff kände sig lite små krasslig så ska tvinga honom att vila också så att inte han blir sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar