söndag 22 december 2013

Planer och planering


God Morgon

Precis kommit ur duschen, sitter i soffan och låter håret luft torka lite. Funderar vad jag ska ha på mig idag, ska jobba och det är inte en speciellt märkvärdig dag så ska väl bli något ganska enkelt. Tror jag kör på ett par svarta byxor med en enkel peplum eller neutral topp. A vi får se. 

Igår firade vi iallfall Jacob som blev 24. Så blev pizza och tårta. Var ett lugnt och skönt firande. I vilketfall som helst så spenderade jag och Nom-stuff resten av kvällen med film och mys i soffan. Man underskattar verkligen mys kvällar hemma då man bara chillar och tar och ser på en film. 

Idag ser väl dagen ut följande, ska trycka i mig en liten lunch med matiga mackor. Sen ska jag klä på mig något ganska enkelt. Därefter sticker vi iväg o lämnar julklapparna hos Nom-stuff sen jobb. Efter jobbet sticker jag hem, planerar julafton lite noggrannare, städar på rummet, går igenom alla julklappar igen och bestämmer en jul outfit. Ska fixa naglarna i morgon också, Beata kom på en sjukt snygg idee till nagel design som jag tänkte fixa. Ni får helt enkelt se när jag gjort det ;). Nom-stuff kommer kanske lite senare efter att han har firat jul med sin familj. A vi får helt enkelt se hur kvällen artar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar