torsdag 19 december 2013

En skön torsdag morgon

God morgon

Precis kommit ur duschen och har en lugn morgon med Nom-stuff innan man sticker vidare till plugget. Idag är det iallafall sista dagen, äntligen! Så ska till avslutningen och sen ska vi till arkitektmuseet och kolla deras pepparkaks utställning. Ska bli riktigt kul faktiskt, haha med tanke på hur dålig jag själv är på att göra pepparkakshus ska det bli kul att se några som gjort riktigt snygga hus. Ska ta me kameran och fota runt lite ;). Någon kanske blir lite inspirerad?

I vilketfall som helst så ringde min brud Hannah igår och sa att hon va i stan och undra om jag ville möt upp henne. Jag är så sjukt dålig på att vara spontan, har alldeles för mycket rutiner, men igår så tänkte jag bara why not, har inte träffat min brud på ett bra tag nu så det är liksom tid för det nu tycker man. Så mötte upp henne vid spottkoppen och satt o käka och snacka om 'det senaste' som hänt i våra liv haha. Catch up. Så var där några timmar och hade riktigt kul, verkligen saknat henne så det va på tiden. Sen stack jag hem och mötte upp Nom-stuff. Kollade på PH och sen la jag mig.

Bild jag la upp på instagram igår. // gabbesketch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar