söndag 8 december 2013

18

Efter att ha kommit hem rätt sent igår så gjorde jag en snabb städning av rummet och sen la jag mig. Men det var verkligen fullt upp igår. Började dagen tidigt med att gå till min systers skriskouppvisning. Tog massa bilder som jag ska sitta och redigera (senare idag eller i morgon). Hon har verkligen utvecklats från förra året. Så duktig <3 Sen åkte vi till Steninge slott. Julmarknad. Handlade massa glögg, must och annat gott. När vi varit där så åkte vi vidare med några hemliga stopp på vägen. Jag blev avsläppt och fick vänta i andra affärer medans de andra höll på med överraskningar. Vet fortfarande inte vad haha. Men när vi kom hem så packade jag in fler julklappar jag köpt. Och tillsist stack vi vidare till min far. Firade, gjorde ett pepparkakshus, åt middag och öppnade presenter.


En lite kort sammanfattning av gårdagen. Hunnit redigera en bild från skriskorna, redigerar lite till nu. I morse blev jag väkt med presenter vid sängen, musik och en god frukost. Nu har jag precis fotat mina presenter, duschat, bytt om till sköna men snygga kläder och Julius kom och överraskade mig med en tårta och paket! LOVE YOU! <3 Fick en film, intärn skämt haha! och en fin prydnad :3.

I vilket fall som helst så fick jag så fina presenter av min familj! Inte fått allt än men fick bland annat ett par fina örhängen av min far och ett par jätte bra högtalare av min mor. Älskar dom redan, prövat dom hela morgonen haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar