fredag 6 december 2013

'Dream on' ..

Precis kommit hem efter att ha flugit iväg lite halvt av vinden. Men nu är jag hemma haha, utsvettat smink och röd näsa är alltid fantastiskt att komma hem till. Ska nog ta en dusch för att värma upp mig och tvätta håret. Ska nämligen ut med Nom-stuff. Vi har varit ihop i 3 år från och med söndag (8:onde) men vi hinner inte fira det då eller i morgon för den delen så vi firar det idag. Det väntar en överraskning och jag har ingen aning om vad vi ska göra. Men det blir nog mysigt i vilketfall som helst. Men jag är så galet frusen och hungrig så jag lär trycka i mig en sallad och ta en dusch, sen byta om till något lite bättre än det jag har nu haha. Har ett par mörkblåa dr denim med mina bruna stövlar, vita halsduk, röda skinnjacka och en peplum i fig. Men jag tror jag kör på byxor ändå. Eller möjligtvis tjocka tights. Hm.. Tror med på byxor i det här vädret. Blir nog byxor och en snygg tofs ändå. Kör på korta stövletter eller på mina stövlar och en skinnjacka, blå eller röd, beroende på toppen.

Btw så har jag köpt massa trosor på Ginatricot. Älskar deras trosor, tycker att dom är sköna och söta. Spets på baksidan och ett tryck på framsidan. Har flera sen innan men man kan ju alltid köpa mer haha. Behöver faktiskt trosor, och ska man nu ha/köpa trosor kan man ju lika gärna ha snygga. Sist jag köpte trosor köpte jag 6 stycken olika. Eftersom att jag är förlovad med en nerd så valde han ut ett par med ekvationer på haha. Så söt. Men resten valde jag själv så att alla trosor jag har inte är full med matte eller fysik. Så köpte ett par blå med texten 'tomboy', vit spets. Ett par med ett snyggt mönster i guld och brunt, svart spets. Ett par med ekvationer så, till Nom-stuff. Ett par med texten 'awesome', med rosa spets. Ett par med texten 'dream on', med vit spets. Och ett par med rosor på, med svart spets.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar