tisdag 10 december 2013

Nelly lucka 10

La upp bikboks lucka förut, men följer även nellys kalender så tänkte lägga upp deras lucka 10. För mig är det lite av en favorit. Dagens lucka är för stickat. Tycker stickade tröjor är så snyggt så klagar inte alls haha. Så passa på att köpa någon/några stickade tröjor för bara 100:-! Ska själv köra på en tröja tror jag.. Möjligtvis 3 haha.

Finns flera snygga tröjor så passa på nu! Tryck på bilderna för att komma till erbjudandet.



Jag har själv gått ienom erbjudandet och valt 5 favoriter från min sida. Btw. om du är intresserad av att följa Nellys kalender, kolla varje dag vid 11:00 då den uppdateras för dagen!

Länk till 1               Länk till 2               Länk till 3               Länk till 4               Länk till 5

Står mellan 5:an, 4:an och 3:an.. Vi får se vad jag kör på. Tror det blir 4:an och 5:an ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar