onsdag 4 december 2013

Lite gott och blandat

Jag har inte varit hemma på hela dagen, varit med mina brudar och shoppat så har inte haft någon möjlighet att blogga, tyvärr! Meen nu är jag tillbaka haha. 

Idag stack jag o träffade brudarna, så jag stack runt 10 tiden och mötte upp Julius och senare kom dess. Hjälpte dom lite med julklappar och tips. Köpte en julklapp som jag hade liggandes kvar och sen bad Nom-stuff mig att köpa whisky glas, haha hans kärlek för glas är fantastisk. Så söt! 

Vaknade runt halv 8, när Nom-stuff skulle sticka, så gav honom en liten puss sen tänkte jag ju somna om. Men så blev det inte riktigt för 3 minuter senare kommer mor min in och börjar fråga när jag ska gå till plugget och hur min dag ser ut, haha lilla mamma. Så kunde inte somna om. Så gick upp, tog en dusch och chillade framför dagan och tv:n undertiden. Käkade btw indiskt idag, körde på en rätt med indisk färsk ost och spenat med ris. Otroligt gott och inte långt ifrån nyttigt. Dock tog jag Naan bröd till vilket kanske inte är det bästa haha? Men ibland får man ju unna sig också. Försöker ju få tillbaka musklerna jag hade i början av året. 

Nej men idag körde jag på min leopard mönstrade tröja, ett par mörkblåa dr. Denim, mina bruna stövlar och min snygga röda jacka.

  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar