söndag 1 december 2013

Känner mig febrig


Körde på min ursnygga peplum i sportigt material. Hålat och snyggt. Lite läder aktigt på samma gång. En favorit i garderoben. Körde med ett par dr. Denim till dom. 

Vaknade upp och kände mig lite krasslig igen faktiskt. Ont i halsen, näsan rinner och ont i huvudet. Kombinationen är verkligen fruktansvärd. Skulle egentligen jobbat idag men fick strunta i det eftersom att jag vaknade upp så mossig. Så jag stack hem, sov hos Nom-stuff, tänkte sova och ta det lugnt men slutade med att jag pluggade, städade och gick igenom garderoben. Så det har varit fullrulle idag. Inte direkt planerat men det blev så. Nu måste jag göra klart städningen men tror jag skjuter upp det till i morgon haha, är för trött efter allt jobb idag. Nog lite febrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar