fredag 6 december 2013

Creapy

När jag var i skolan föresten fick jag ett samtal från dolt nummer (brukar inte svara när man ringer med dolt nummer) men efter att ha ringt typ 4 gånger tyckte jag det var lika bra att svara. Då var det någon från dhl tydligen som hade ett packet till mig.. Äntligen eller vad? Men det är så galet irriterande att de kom när jag var i skolan så jag får det ju inte idag ändå, Suck, men han snacka om att komma på måndag. Kanske får hålla mig hemma då. Äh det fixar sig. Men irriterande är det i allafall. 

Det som var lite creapy är att när jag kom innanför dörren så var det ett gigantiskt paket innan för dörren. Och ingen var hemma så det var lite läskigt faktiskt. Men det lär ju vara till någon annan, jag har inte beställt något så där stort.. vad jag vet? haha nej men det är nog till min lilla mor. Nej men nu ska jag käka något titta på top model och sen ta en dusch. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar