tisdag 3 december 2013

Stickat och snyggt


Precis kommit hem från plugget. Trött som satan och hungrig. Ska nog köra på lite pasta o något gott till det. Jobbat på med hemsidan och jobbat med den nya kollektionen 'beach'. Redovisningen känns bra och nu är den uppgiften äntligen ur världen. Nu är jagtaggad inför att rita på mina porträtt istället. Har förberett några och känner mig verkligen på humör för att rita porträtt så det är ju perfekt. I morgon är det öppethus så har ingen skola, känns nice. 

Btw, vill ha lite fler snygga tröjor, stickade och mysiga. Så jag kollade runt och hittade den här snyggingen. Har funderat på att köpa den ett tag men sidan ag hittade den på var det lite dyrt på för min smak, men igår hittade jag exakt samma tröja, i samma färg, fast för ett billigare pris! Känns fantastiskt. Den kostar under 150:- vilket inte är någonting för en snygg stickad tröja. Älskar färgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar