tisdag 3 december 2013

Frost rosor


Nu börjar kylan komma säger man ena dagen och dagen efter är det fett varmt. Känner att det är dags för snön nu. Ska det vara vinter så ska det ju vara snö. Såg frost på marken i går men i morse var allt borta haha, jag brukar inte hoppas på snö men nu vill man ju ha lite känner jag. Så att den inte kommer i typ januari och försvinner i juni haha nej men seriöst, jag hoppas verkligen snön kommer innan helgen, lite drömlikt kanske men ibland tar det ju bara en dag för att täcka marken. Tycker bara det är dags nu. Det förstärker verkligen julkänslan och eftersom att jag är december barn så vore det nice med lite snö till min födelsedag. Har ju alltid kopplat snö och födelsedag. Nej men jag håller verkligen tummarna.

Tycker att det kan vara lite som på bilden. Frostigt och mulet. Kom nu vintern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar