torsdag 5 december 2013

F*ck you

Usch nu är jag mätt! Precis käkat efter en lång dag i skolan. Gav äntligen Paow hennes present. Det jobbigaste som finns är ju när posten ska f*cka upp och paket kommer flera veckor sent. Paow fyllde i slutet av oktober och fick presenten idag haha. Ibland vill man bara peka finger till posten och bara säga, snälla sköt ert jobb! Galet irriterande, anställ fler om det är så knöligt? Nej pallar inte med posten, mitt paket har fortfarande inte kommit som jag beställde för 1 och en halv vecka sen trots att jag betalade massor för frakt med 3-5 arbetsdagar. Nu har det gått 8 arbetsdagar.. Nu är det dags att få paketet känner jag. Betala extra och ändå inte få paketet i tid är f*n irriterande! Så länge det kommer innan jul i för sig.. Men vill ju ha det så att man inte behöver vara så galet nervig. 

Nej men nu har jag klagat klart haha. Varit en otroligt tröttsam dag, arbetat med vår byggnad och jobbat på modellen bland annat. Nej men ska lägga mig tidigt ikväll, om jag inte blir sugen på lite PH.. Då blir det väl sängen runt 24:00 som vanligt haha, inte konstigt att jag är så trött.

Julklapps ångest? Kör på lite ultra white. En grymt bra gåva till sig själv och/eller som julklapp. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar