lördag 7 december 2013

Opassande paket

I dag är det lite kaos schema. Hoppas att allt går som planerat och att allt går bra iallafall. Börjar morgonen med att fixa i ordning mig, sminka mig med det vanliga och sen klä på sig i kombin varmt, smidigt att röra sig i och snyggt, eftersom att jag ska ha det här hela dagen. 

Ska snart iväg på min systers skriskouppvisning. Håller på att ladda kameran till det så att jag kan ta massor av fina bilder på det. Därefter blir det snabbt hem och sen vidare till julmarknad. Är på marknaden i ungefär en timme, letar julklappar och annat, sen blir det lussebulls bak med min syster. Älskar lussebullar! Till sist blir det raka vägen till min far, och fira i förväg. Ja så jag lär vara hemma rätt sent pluss uppe rätt tidigt i morgon så haha, Stressigt!

Fick ett fint men antagligen lite opassande paket hem från Nelly. En snygg bikini överdel haha, passar väl utmärkt till all snön som kom i går? Tyckte den var snygg i allafall, från Riveriland. Gör ett inlägg efter uppvisningen om jag hinner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar