måndag 2 december 2013

Recension på mina gröna byxor.


Köpte ett par skogs gröna byxor från Nelly. Midje byxor sår aldrig fel, tycker det är sjukt snyggt och det är bra om man har en kortare topp nu på vintern då det kan var jobbigt med massa bar hud. Jag har ett par såna här byxor, i samma modell men olika färger då. Har ett par röda, 2 par jeans färgade, 2 par svarta och ett par sand färgade. 

Jag brukar ha S i byxor, har väldigt breda höfter men smala ben, haha verkligen ett h*lvete när man ska köpa byxor! Men den vill inte bli mindre så får jobba med det jag har. Då passar dom här byxorna perfekt. I dom här byxorna har jag XS/S. Så dom är lite stora i storleken, men om man vet sin storlek så bör det ju inte vara några problem. Om man har XS i byxor så kör man på XXS/XS, har man S i byxor kör man på XS/S, har man M i byxor kör man på S/M, om man har L så kör man på M/L och så vidare och så vidare.
Den här färgen är så snygg speciellt vid jul och vintern. Snygg med ett par bruna stövlar eller stövletter. Sen funkar det med vilken sorts jacka som helst. Vinter jacka, vår jacka, skinnjacka, päls om man gillar det och så vidare, helst i en neutral färg. Ex. Svart, brun, vit, grå eller en mörk färg som mörk röd. Dom är sköna, snygga. Dock blir färgen svårare att matcha till våren eller sommaren. Då iallafall jag brukar köra på ljusare färger och andra toner på kläderna. Mer neutrala byxor och speciella toppar i färg. Jag gav byxorna
3/5 G.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar