torsdag 2 juli 2015

TBT Spraytan och recension


Tänkte köra på en TBT ;) Var ju ett tag sen nu, har ju missat lite, men nu har jag provat på spraytan 2 gånger. Och tänkte att jag gör en TBT på min första och andra spraytan för att skriva om vilken jag föredrar av dom och recenserar upplevelserna helt enkelt.

1. Min första spraytan var på Lilla Salongen med Simon. Det kostade 200:- / pers. då det var ett erbjudande. Och vi kom ut riktigt bruna och fräscha båda 2. Hon var super trevlig som spraytanade oss och färgen blev väldigt fin. Efter ca 6 dagar började färgen bli fläckig och försvinna. Så jag skrapade bort den. Färgen var fin när jag väl hade den men den stannade inte super länge och märkte att färgen blev mer och mer sliten.

Jag tyckte verkligen om upplevelsen och skulle gärna göra om det och gärna hos Lilla Salongen, nästa gång skulle jag dock vara noggrannare med att undvika duschen och smörja in mig varjedag.

2. Jag kom ut och var brunare än brunast. Jag måste erkänna att jag blev rent chockad när jag såg mig i spegeln efteråt. Jag fick verkligen så mycket färg som möjligt haha, men efter 3 duschar hemma (väntade 5h innan jag tog den första duschen) så blev färgen faktiskt riktigt jämn och fin. Jag har nu haft färgen i 8 dagar och färgen har faktiskt hållt sig bra. DOCK har jag varit super noga med att smörja in mig så  det har säkert hjälpt till.

När vi gick därifrån kändes det mer som en misslyckad spraytan med tanke på hur mörk jag var, men färgen har ju hållit i sig hur bra som helst och blev ju riktigt fin efter några duschar, så den blev ju inte så dålig trots allt. Det var på Miss Fancy

Jag rekommenderar faktiskt båda ställena men vill varna direkt om att om du sprayar dig på Miss Fancy så kan du bli super brun väldigt snabbt. Och min vän Simon vaknade faktiskt upp men en fläck på bröstkorgen efteråt! Så kör du på Miss Fancy, smörj dig noga och låt det torka innan du slänger på dig tighta kläder och se till att du inte blir torr! Lilla salongen torkade snabbare och färgen kom mer successivt. Men färgen höll längre från Miss Fancy, så vill du köra på Lilla Salongen, smörj dig ordentligt varje morgon och kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar