torsdag 23 juli 2015

Outfit bilder

God morgon hörni :) Ligger och slappar i soffan, var så löjligt trött igår kväll efter allt farande, igår kväll åkte nämligen jag och Nom-stuff hem från vår lilla tripp i Tierp igen och nu är vi hemma över helgen för att sen åka vidare till västergötland ;) Påtal om ingenting så kollade jag igenom lite bilder från förra gången vi var där, ligger som sagt bara och chillar i soffan och leker runt med datorn, och hittade några fina bilder Nom-stuff tog på mig och min älskade kjol! Blev ju riktigt härliga bilder med det gröna i bakgrunden.

Planerna för dagen är faktiskt att först och främst fixa lite med packningen, tvätta och dona, sen blir det lunch med bästa Lollo, därefter blir det hem och fota / blogga, sen blir det iväg till Lilla salongen för en ny spraytan och den här gången med en ny person  haha ;) Men vi hörs mer senare och då kommer jag med detaljer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar