måndag 13 juli 2015

v. 29

Nej men god morgon på er :)! Ny vecka och det är mycket som händer den här veckan innan jag åter igen ska iväg på semester till helgen. Men som sagt, innan det är det mycket på gång, alltifrån det gamla vanliga som nailart, spadag och tvätta till möten, lunchträffar, packa och intervju. Taggad :) Känner mig redo för den här veckan och har redan kommit igång med det praktiska som att städa och packa upp. Ska snart slänga in en tvättmaskin. Har massa idéer på roliga / intressanta inlägg för den här veckan så håll koll här på bloggen ;)

Blir framförallt mycket träning på olika sätt i veckan. Ska gymma en hel del men framför allt springa och ta långe promenader :) Få in det i vardagen så mycket som möjligt helt enkelt. Känner att jag har fyllt på med energi inför veckan då jag sov bort stora delar av gårdagen. Kom hem från båten och var hel slutkörd så sov ikapp energin jag förbrukade ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar