tisdag 21 juli 2015

The Walking Dead Recension


Jag har sett klart The Walking Dead, och då menar jag av det som finns ute, och tänkte skriva en enkel liten recension på serien. :) Så vet man om det är värt att se eller om ni håller med eller inte om era åsikter om serien m.m. Men här kommer min åsikt.

Jag tyckte att man fastnade väldigt snabbt i serien, jag fastnade efter ett avsnitt, i början var det massor av drama och spänning som man var sugen på att se hur det skulle gå o a ni förstår ;) Men spänningen släppte mer och mer och blev bara segare och segare. De har en tendens att dra ut på avsnitten super mycket med onödigt långa scener och så, men de avslutar alltid avsnitten super spännande och man vill inte sluta titta, så 'bara ett avsnitt till' slutade ofta med att man halv sov under avsnittet men vaknade till mot slutet och var tvungen att se ett till.

Nu är jag ju rätt hård, men avsnitten var bättre i början utan tvekan. Karaktärerna är super olika och har alltifrån unga till gamla, starka karaktärer, svaga, irriterande och bra. Måste dock säga att jag stör mig på de flesta karaktärerna pga deras prioriteringar under en zombieakopolyps eller bara dåliga skådisar. Så änsålänge, serien som den ser ut nu, får 2,5/5 G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar