torsdag 9 juli 2015

Hur allt började TBT


Tycker det är dags för en TBT ;) Det är ju alltid ett bra avslut på torsdagarna. Så jag har tittat tillbaka och bestämde mig för att göra en TBT. Och vet ni vad? Vad är inte en bra TBT än när jag startade den här bloggen?? Så idag kör vi en TBT nät jag startade bloggen ;) Jag kollade tillbaka och såhär såg mitt första inlägg ut på den här bloggen. Jag hade precis blivit The Nelly Holic efter att ha fotat som en galning och hittat på en bra Nellyholic bild. Jag är ju faktiskt besatt av  Nelly och älskar att handla på Nelly. Varje gång någon går förbi mig med något från Nelly brukar jag böja mig till Nom-stuff och säga ex. 'Topp från Nelly, 299:- ligger nu på rean för 159:-' exempelvis haha!

så såhär startade min blogg, med att jag blev Nelly Holic ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar