måndag 6 juli 2015

Serum före salongen

Nu för tiden finns det ju serum för allt. Man behövr inte alltid gå till en salong för att bli snygg och fixa det man vill fixa. Vita tänder, långa och starka naglar, långa fransar, starka och friska bryn m.m. Jag har själv provat flera olika typer serum faktiskt. Jag har ju ex. rätt långa naglar och har aldrig haft lösnaglar eller gelé eller liknande, det är för att jag vårdar naglarna och kör på det här serumet ibland vid nagelbanden för att naglarna ska hålla sig friska och starka. Sen har jag använt tandbleknings pensel för att få lite vitare tänder hemma utan att sticka och betala sjuka summor för att få något vitare tänder. Samma med bryn och fransar så har jag provat serum där med från The White One.

Så innan du vill sticka till en salong och bleka tänderna, eller få tillbaka söndernoppade ögonbryn, prova serum först, det är mitt tips. Flera serum hittar du på The white one ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar