söndag 5 juli 2015

Äkta VS Fake

ÄKTA VS FAKE?!

Den oändliga debatten. Jag har fått frågan om jag skulle kunna tänka mig att operera mig eller på någotsätt fixa mitt utseende genom operationer, filler, injektering m.m. och jag ska faktiskt säga att jag inte känner något behov av att operera mig eller fixa mig. När jag ser mitt face så måste jag säga att det är helt okej. Har ett ganska runt ansikte i för sig men det behöver ju inte vara fult? Det enda i mitt ansikte jag kan ha svårare för är nog min näsa men nästan alla klagar ju på sina näsor ;) Men den är faktiskt okej, i profil kan den se lite ut som en ruchkana haha, men i vissa vinklar kan jag tycka att den ser lite skum ut, men det är inget jag vill operera.

Så om jag skulle operera något så är det nog faktiskt just brsten som jag isånnafall skulle överväga, inte något ballonger / meloner men bara något större. Men annars är jag ändå ganska nöjd. Jag brukr ju säga; Acceptera hur du ser ut eller gör något åt det. Jag menar, det är ju sant! Och bara för att jag accepterar mitt utseende varför ska jag ha åsikter över att andra inte gör det och bestämmer sig för att operera sig och köra på botox, filers och ja, you name it.

Folk har för mycket onödiga åsikter om saker som inte borde röra dom i ryggen just för att det inte angår dom. Om du går förbi någon på gatan som opererat både bröst, läppar och näsa ex. varför ska du gå runt och döma henne för det? Idiotiskt..

Så vad säger ni? Äkta VS Fake eller spelar det verkligen någon roll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar