måndag 27 juli 2015

V. 31

'Ingen fattar, du skulle sett prince på mina axlar..'

Nej men halloj på er, har musiken i öronen och köttar på, är snabba bullar (som jag nu säger och fortfarande inte vet om det är ett riktigt uttryck haha) idag ska ju jag och Nom-stuff ta oss iväg men det är inte fören senare ikväll, men måste ju hinna dammsuga, vattna blommorna, packa, köra en sista tvätt i maskinen blogga och aa, lite sånt smått och gott ;)

Jag måste erkänna att jag är super sugen på att åka till stugan, var ett bra tag sen nu och det är så skönt att vara borta lite och bara njuta av solen, sommaren och aa träffa släkt och sånt liknande. Finns ju massa grejer som ska göras därborta, mest solande och badande hehe, men har ingen aning vilken dag som vi gör vad haha, så såhär ser veckans schema ut, typ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar