torsdag 23 juli 2015

Ekonomisk lunch

Sorry ang förra inlägget, bilderna kom tydligen aldrig upp men jag fixade det så fort jag kom hem :) Yes, då har jag varit i Solna C och mött upp fina Lollo och lunchat, blev på Espressohouse, en liten sallad med  chevré och couscous, jätte gott faktiskt, och bra ekonomiskt om man inte vill lägga super mycket pengar på en lunch ;) Mini salladerna kostar bara 37kr och är ändå tillräckligt stora för att bli mätt. Lollo tog en klassisk Caesar sallad med kyckling och bacon.

Efter att vi käkat och snackat om lite allt möjligt, det är så skönt med mina brudar, man kan verkligen snacka om allt från himmel till jord haha, så stack vi runt lite i butikerna, är ju sjuka reor överallt nu! Blev en snabbis till H&M och Gina och vi plockade på oss mängder av kläder och provade och garvade åt varandra haha, men det var verkligen hur härligt som helst :) Nästa gång får vi se till att träffas alla tre, den gamla trion, Jag, Lollo och Hannah. Vi har ju snackat lite om fotograferingar och aa, det är mycket spännande på g haha.

BTW! Hittade en så himl fin inställning på kameran, har ju ett objektiv som jag lekte runt lite med och måste säga att bilderna faktiskt blev jätte fina ;) Haha, inget skrytande alls! Men man lär sig ju verkligen hur en kamera fungerar varje dag, samma sak med andra elektronik prylar som datorer och mobiler. Nej nu blir det träning, sen en lång dusch för att förbereda mig inför spraytanen senare ikväll :)

Ps. Provade den här kombon for fun och blev helt kär!! Måste nästan köpa det.. :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar