lördag 18 juli 2015

Jag har ett beroende..

Visste ni att:

-När jag inte har datorn bloggar jag på papper med penna.
-Om jag glömt hörlurarna när jag ska på bussen så plockar jag fram papper och penna och kladdar/ planerar.
-I min hjärna ligger allt huller om buller så jag skriver ner allt för att få ordning och struktur och inte bli galen.

Jag är super beroende av att alltid ha med mig papper och penna. Helst i form av ett litet A5 block, lätt att ta med från skillnad till A4 block men ändå inte löjligt liten så det är svårt att skriva som i A6 block. Motivet spelar liksom ingen roll, har haft allt möjligt, som enfärgat, text, bilder i form av tintin och mumin eller bara fina blommor, en målad bild aa, allt möjligt. Just nu har jag faktiskt ett block medTintin som jag fick från lilla mor för ett tag sedan ex. haha, jag byter självklart block hela tiden då jag använt upp all plats + suddat och skrivit nya saker m.m. Vad är det då som avgör om ett block är bra för mig då ;)? Jo, utsidan är bara en bonus, får jag ett A5 block billigt så är utseendet inget viktigt alls. Så först är det priset, jag använder ju block hit och dit och vill helst ha något billigt och enkelt och inte lägga ut en förmögenhet. Sen att den har många sidor och ränder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar