måndag 27 juli 2015

Packningen drar på tiden

Yes, då var det bara packningen som drar ut på tiden då haha ;) Har ätit lite tidig middag och fixat i stortsett allt på listan till innan vi ska åka, har städat och tvättat allt, men nu har jag en sjuk beslutsångest över va jag ska ha med i klädväg haha, typiskt.. Ska ju alltid vara så att man får hjärnsläpp och vill ha med hela garderoben, så 10 dagar.. då borde man ju ha typ 10 outfits också kanske något extra, men istället för typ 10 toppar så ligger det kanske dubbelt så många i min väska just nu, haha det här kommer bli en lång process! Men jag hinner slänga upp en selfie, idag kör jag bara bekvämt :) Ska ju sitta på ett tåg och inte träffa någon speciell så blir bara mina svarta harem byxor och mitt vita linne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar