lördag 11 juli 2015

10 saker om mig


1. Jag har super svårt för människor som inte tar hand om händerna.. Skaka en smutsig  hand med nedbanta naglar? Nej tack!

2. Jag föredrar att gå på toa med öppen dörr. Haha gillar inte att stänga in mig där inne, och är väl lite lathet också.

3. Det finns nog INGET som stör mig sååå mycket som när en nagel går av. Den eviga frågan; ska jag fila ner de andra också eller inte?

4. Jag blir bara bra på bild när jag har kameran i mina händer. 

5. När det kommer till accessoarer så dras jag till färgstarka och mönstrade saker snarare än svart. Ex. väskor. Hellre en mönstrad en enkel svart.

6. Jag har jätte svårt att stanna i vikt. Jag går alltid lite upp eller lit ner hela tiden. Det har väl med mina matvanor att göra som varierar så mycket?

7. Jag är så himla snål när det kommer till mig själv men älskar att kötta på på presenter och julklappar.

8. Jag hatar bananer över allt annat. Lukten, smaken, konsistensen, ALLT!

9. Jag har svårt för hippies.. Deras livsstil käns bara orealistisk för mig. Jag vill typ dra ner dom till jorden, lev i verkligheten..

10. Jag älskar att sjunga, men gör det nästan aldrig i folks närhet. Inte jätte ofta när jag är själv heller. Men jag älskar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar