tisdag 7 juli 2015

Devious Maids Recension


Devious Maids är en serie med samma grundare som Desperate Housewives. Om ni har set DH så vet ni som jag att det händer värdigt mycket hela tiden och det blir ju faktiskt aldrig tråkigt. Ibland är det helt sjuka saker ibland mer kontrollerande m.m. Och exakt samma sak är det med Devious Maids, det härnder saker hela tiden och man är alltid super taggad och blir alltid överraskad.

Serien handlar om en grupp med maids, städerskor (?) vet verkligen inte hur jag ska försklara det bättre men typ städerska / piga? Äh vi håller oss till Maid. I vilketfall som helst så handlar deet om deras liv, allt skvaller de får reda på från familjerna de jobbar m.m. Och serien inleds väldigt spännande, med ett mord! 

Serien har starka karaktärer, konstant spännande och man vill aldrig sluta kolla haha, så den här rekommenderar jag starkt! DOCK så drar jag av en halv poäng pga att serien bara finns i 2 säsonger än så länge.. Haha jag vill ju se mer! 4,5/5 G!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar