fredag 3 juli 2015

Märkesplagg eller billiga varianter

Jag har egentligen alltid varit rätt neutral mot märkes saker. Det är inte riktigt min grej och när jag handlar något kollar jag främst hur det ser ut och en kvalitén. Inte vilket märke det är eller hur mycket den kostar. I vilketfall som helst så har jag aldrig varit riktigt dragen till sånt, men den senaste tiden har jag börjat dra mig mer och mer till Calvin Klein och Marc Jacobs, tycker faktiskt att de har snygga saker och framförallt väskor och accessoarer. Märkeskläder har jag dock svårare för då de, enkligt mig, oftast inte är så speciella. Snarare en enkel t-shirt som kan kosta super mycket ex. Då köper jag helre en enkel billig topp på H&M.

Köp inte märken bara för märket, köp det för att det är snyggt istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar